oC

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: ҚМТҚ        

Сабақтың  тақырыбы:  5 саны және цифры.  Бесбұрыш.

Сабақтың мақсаты  5 санының құрулуымен, 5 цифрынын   жазылуымен  және құрамымен  таныстыру; оқушылардың  бесбұрыш және оның  белгілері туралы түсініктерін қалыптастыру.   Балалардың  логикалық  ойлау қабілетін дамыту; Жылдамдыққа ,бірлікке  тәрбиелеу.

Сабақтың  әдісі: Сұрақ -жауап

Оқу іс-әрекетініңкезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Мотивациялық-                          қозғаушылық

 

Күн, ауа, жер, аспан

      Маған, саған, біздерге

      Бақыт, махаббат, жақсылық тілейміз.

Ұйымдастырушылық-

ізденістік

Балалар бізде жылдың қай мезгілі?

Бір жылда неше ай бар?

Бір айда неше апта бар?

Неше санымен және цифрмен таныстық?

Жақсы балалар ендеше бүгін сендермен 5 саны және цифрымен танысамыз.

5 саны ораққа ұқсайды.

Кәне 3 тілде санайықшы

Балалар біз бүгін әр түрлі тапсырмалар орындаймыз

1-тапсырма: «Қалып қойған сандарды табу» «Көршісін тап»

2-тапсырма: «Сандарды орналастыр»

3-тапсырма: «Сандар аралы»

4-тапсырма: «Кім жүйрік»

Сергіту сәті

Жалғыз саусақ тіпті де

Ұстай алмас жіпті де

Екі саусақ бірікті

Қолға ине ілікті

Үш саусағым оралды.

Жүгіртеді қаламды.

Өнерлі екен үш саусақ

Қала салсақ, жол салсақ .

5-тапсырма: Мозайка сандарды құрастыр

6-тапсырма: «Есепте»

Рефлексиялық                  түзетушілік

 

Балалар сонымен қандай санды өттік?

5 саны неге ұқсайды екен?

3 тілде санату

Күтілген нәтиже

Біледі: сандарды біледі

Игерді: ретімен санауды, кері санауды игереді

Меңгерді: тапсырмаларды толық орындауды