oC

Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Білім беру саласы: Таным, шағармашылық

Бөлімі:  жапсыру

Тақырыбы: «Көңілді сандар»

Мақсаты: Балалар сандар мен фигуралардың атауларын білу. Сандарды таңбалай білуге дағдыландыру. Ұқыпты жазуға , санды таңбалауға әрмен қарай қалыптастыру. Балалар бойына әр затты ұштастыра, кез –келген оқиғадан шыға білу қабілетін дамтыу. Балаларды шапшаң болуға , топпен жұмыс жасауға ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 

Қолданылатын көрнекі кұлардар мен жабдықтар: слайд, таратпалы текше карталары

Оқу қызмет кезеңдері

Педагог іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

-Балалар бүгінгі күнге сәттілік тілеп шаттық шеңберін құрайық.

-балалар алдымен сәлемдесу туралы мақал -мәтелді еске түсірейікші.

-Әдептілік белгісі -иіліп сәлем бергені.

Сәлемдесу

Мен талапты баламын

Дайын дәптер қаламым

Есептерді шығарып

Жазуларды жазамыз

-Жарайсыңдар балалар орнымызға отырайық

Ұйымдастырушылық ізденушілік

Балалар алдымен тақтада тұрған сандарды санайықшы.

-Сандарды кейін қарай санайықшы

-Сандардың көршісін ата

-Жарайсыңдар балалар!

-балалар мынау сандар әлеміндегі көліктер екен!

-Бұл көліктер сандарға өте қажет екен.

-бірақ көліктер өз сандарын таба алмай қалған екен. Кәне барлығымыз бірігіп сандардың көліктерін тауып берейік.

-Тікұшақ нешінші санда тұр екен?

-Автобус?

-Жүк көлігі?

-Велосипед нешінші қатарда тұр?

Балалар біздер фигураларды білеміз бе?

-ендеше мына тақтада қандай фигураны көріп отырсыңдар?

 

Фигуралар қайда орналасқан?

Ортада қандай фигура орналасқан?

Үшбұрыш қайда орналасқан?

Сол жақ жоғарғы бұрышта қандай фигура орналасқан?

Бесбұрыш қайда орналасқан?

Қай түсті тіктөрбұрыш төменде орналасқан?

2 тапсырма:

Неше үшбұрыш орналасқан?

Ең көп дөңгелектер? Сол жақта, оң жақта?

Төртбұрыштардың санын тап?

Жапсыру жұмысы:Балалар сендердің алдарында сандар бейнеленген. Сол сандарға желімді жағамыз. Желімді жағып болған соң мақтаны жапсырамыз. Және мақтаны әр түрлі түске бояймыз.

 

Рефлексивті түзету.

Балалар біз не жапсырдық.

Сандарды немен жапсырдық?

Балаларды мақтау марапаттау.

Күтілетін нәтижелер:

Білу керек: Сандардың таңбалануын.

Игеру керек: Сандарды ретімен санауды

Меңгеру керек: геометриялық фигуралар атауларын.

КМҚК «Өркен» бөбекжайы»

Тобы: «Еркетай»

Мерзімі: 02.02.2022жыл

Тексерілді:

Тәрбиеші: Байторина А.Ж.

 

«Көңілді сандар»  ашық сабағының

ҚОРЫТЫНДЫ АНЫҚТАМАСЫ

Тақырыбы: «Көңілді сандар» 

Мақсаты:  Балалар сандар мен фигуралардың атауларын білу. Сандарды таңбалай білуге дағдыландыру. Ұқыпты жазуға , санды таңбалауға әрмен қарай қалыптастыру. Балалар бойына әр затты ұштастыра, кез –келген оқиғадан шыға білу қабілетін дамтыу. Балаларды шапшаң болуға , топпен жұмыс жасауға ,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. 

Қатысқандар:18

Қысқаша мазмұны:  Балалар алдымен тақтада тұрған сандарды санайықшы.

-Сандарды кейін қарай санайықшы

-Сандардың көршісін ата

-Жарайсыңдар балалар!

-балалар мынау сандар әлеміндегі көліктер екен!

-Бұл көліктер сандарға өте қажет екен.

отырсыңдар?

Фигуралар қайда орналасқан?

Ортада қандай фигура орналасқан?

Үшбұрыш қайда орналасқан?

Сол жақ жоғарғы бұрышта қандай фигура орналасқан?

Бесбұрыш қайда орналасқан?

Қай түсті тіктөрбұрыш төменде орналасқан?

2 тапсырма:

Неше үшбұрыш орналасқан?

Ең көп дөңгелектер? Сол жақта, оң жақта?

Төртбұрыштардың санын тап?

Жапсыру жұмысы:Балалар сендердің алдарында сандар бейнеленген. Сол сандарға желімді жағамыз. Желімді жағып болған соң мақтаны жапсырамыз. Және мақтаны әр түрлі түске бояймыз.

Шешімі:

Ортаңғы  «Еркетай» тобының арасында өткен «Көңілді сандар»  жапсырудан ашық сабақ  «жақсы» деп бағалансын. Балаларға одан әрі оқу қызметіне қызықтыру жұмысы көптеп жүргізілсін.

 

Тәрбиеші: Байторина А.Ж.